Thursday, December 17, 2009

ketika aku cuba untuk belajar membaca
sudah ada insan lain yang belajar mengira
aku cuba untuk mengira
insan itu sudah mula belajar melukis
aku pon belajar melukis
ternyata insan itu sentiasa dihadapan, dia sudah mula bertutur bahasa enggeris
aku mengejar lagi... dan belajar bertutur bahasa enggeris...

insan itu sudah habis belajar....

ku kejar lagi...
bagi ku selagi ku tidak mengatasi insan tersebut...
segala usaha ku selama ini hanya sia sia..
dan akhirnya ku sedar... selama ini usaha ku memang sia sia..
aku tidak cuba untuk belajar sehingga ku mengerti..
aku hanya belajar untuk mengejar insan yang selama ini sentiasa di hadapanku..

Aku hanya mampu tersenyum melihat kebodohan diri sendiri...
P/s: N@k@R@



1 comment:

MaterialGirl said...

ahaha i like ur post.. wat kita b'pike sendiri.. bagus2.. wat lagi eh huhu..