Wednesday, August 20, 2008


sedang aku sibuk memikirkan ala tujuku...1 panggilan telefon menerjah menghentikan lamunanku .....zzzzz...gadis yg pernah aku lukakan dulu asyik bertanya ada kah aku sudah bersedia atau belum.....aku cuma mampu memberikan jawapan yg aku belum sedia dengan arus perubahan yg mendadak...bukan apa...aku sedar diri ku siapa...cuma seorang perantau yg menumpang di desa org......segala tindak tanduk ku menjadi perhatian org...apatah lagi jika aku mempunyai hubungan...benda tu bakal jadi sebutan.....aku taknak org berfikiran yg bukan2....diri ni banyak kelemahan...apatah lagi aku pasti aku tak dpt memberi kebahagiaan keatas org yg ku sayang...derita yg aku tanggung memang tak kan ada penghujung......jadi berikan aku masa dan ruang...mungkin suatu hari nanti aku akan tersedar dari lamunan yg panjang dan pada masa itulah kebahagiaan akan datang...dengan usaha dan pengorbanan aku berserah pada tuhan moga dpt ke rahmatan........kerna yg esa tu maha penyayang........mungkin suatu hari nanti orang akan faham....
sesungguh nya kesabaran perlu di pupuk dalam kehidupan mungkin itu lah makna hidup kuyg penuh dengan kesengsaraan

No comments: